сряда, 28 септември 2011 г.

Здрвословни "пържени" картофки

Днес прибирайки се от работа, изморена и в не особено добро настроение, реших че трябва да се случи нещо хубаво и то ще е под надслов "Празнична вечеря". Макар да е най-обикновенна сряда, аз имам прекрасен мъж и уютен дом, а това заслужава да се отпразнува.

Необходими продукти:

1 кг червени картофи
2 с.л. олио/зехтин
1/2 с.л.  червен пипер
1. с.л. морска сол
1 с.л. чубрица
1 с.л. сушен магданоз
1/2 ч.л. черен пипер
3 с.л. галета



Начин на приготвяне:
Картофите се измиват, обелват и нарязват на дълги пръчици със страна около 1 см. Слагат се в голяма тенджера с вряща вода за 3-5 мин и след това се прехвърлят в съд с ледена вода (т.нар. бланширане). Вече поизстинали се подсушават и се нареждат в широка тава, постлана с хартия за печене, така че да са на един ред. Мазнината, солта, подправките и галетата се смесват и се наръсват картофките. Пекат се в предварително загрята на 180C фурна за 30-40 мин, като се разбъркват 3-4 пъти. Стават хрупкави отвън и мекички отвътре - идеалните "пържени" картофки!



За гарнитура на П. имаше наденички, аз си ги хапнах със сирене :)



Хубава вечер от нас!


5 коментара:

  1. Обичам картофи под всякаква форма! А твоят начин определено ме заинтригува. Пожелава ти успех на блога, а аз определено ще наминавам да си вземам идеи за рецепти! Явно вкусовете ни съвпадат, защото и картофите и мъфините са сред фаворитите ми :) Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Радост, чудесен блог!!!
    Много ми допадна рецептата за картофките, копирах си я, най- вероятно същото ще се случи и на рецептата с мъфините:))).
    Успех ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  3. Това ще е нещо като "пържената" цаца на фурна и ще е несъмнено много вкусно :) Благодаря за рецептата :)
    И аз се присъединявам към пожеланията за леко блогуване :))

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви момичета! От години съм почитателка на вашите блогове, комплиментите ви са истинско признание за мен!

    ОтговорИзтриване
  5. "Неземна":),честито блогче!
    Пожелавам ти приятно блогуване и създаване на много приятелсрва:)
    Рецептата за картофките е страхотна!Никога не съм ги приготвяла по този начин.Ще пробвам!
    Прегръдки и успешна нова седмица:)

    ОтговорИзтриване