петък, 30 септември 2011 г.

Шоколадови "brownie" мъфини

Изключително изкушаващи, шоколадови, сочни, вкусни, топящи се в устата... без коментар;






Рецептата:
250гр черен шоколад
150гр захар
150гр масло
1 пакетче ванилия
60гр брашно
3 яйца
1 щипка сол

Стопяваме маслото и шоколада на водна баня или на слаб огън. В отделен съд разбиваме яйцата със захарта докато се получи бяла пяна и увеличат обема си. Прибавяме ванилията, солта и брашното. Разбърква се до хомогенност и двете смеси се объркват заедно. Разпределя се във форми за мъфини, послтани с хартия за печене. Може да се изпече и в тава и да се нареже на порции след като изстине. Пекат се в предварително загрята фурна на 180 градуса за 15 минути. След изключване на фурната, оставяте сладкишът за още 5 минути вътре. След това се изважда и се оставя да изстива на решетка. Охлажда се за минимум 2 часа в хладилник. 

4 коментара:

  1. Радост, правила съм браунитата на Блонди - и на мен много ми харесаха!Твоите изглеждат много вкусни:).
    Поздрави и прекрасен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Обожавам всичко шоколадово, а точно тази рецепта не съм я изпробвала! Заповядай за една наградка при мен :) Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Габи, благодаря ти! Аелис, наистина са божествени! Хубав и шоколадов ден и на вас :)

    ОтговорИзтриване
  4. Радост, много вкусни бяха онази вечер браунитата, благодаря за рецептата ;)

    П.С. Обезателно ще пробвам и супата с нарисувания морков, много яко изглежда :)

    ОтговорИзтриване